maandag 3 juli 2017

Heart

Goedemorgen en welkom weer op mijn blog.

Een tijdje geleden kocht ik bij de Action shadowboxen in verschillende modellen. Het papier en de plaatjes zitten er dan bij maar.....dat hoeft dan van mij natuurlijk niet.....Ik doe er graag gewoon mijn eigen ding mee.
Gezocht in de plaatjes van Syta welke er mooi zouden passen en............ aan het passen en meten......en dan krijg je dit.....


Iets minder standaard en iets méér Plony hahahahaha......


Heerlijk om lekker aan het plakken en combineren te gaan.....randje pareltjes hier.....vlindertje daar......de houten letters zijn ook van de Action....vond ze best groot achteraf maar hier passen ze weer perfect.....Zo zie je maar weer dat het altijd handig is om iets op voorraad te hebben,  je kunt het zomaar ineens nodig hebben hahahaha....


Al met al ben ik wel weer heel erg in de vintage geloof ik....misschien weer eens tijd voor iets anders.......Ik moet er eens even over nadenken....

Fijne dag allemaal....xxx Plony

Challenges:

https://alphabetchallengeblog.blogspot.nl/
http://brownsugarchallenge.blogspot.nl/
http://simplypapercraftsforalloccassions.blogspot.nl/
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/
https://words2craftby.blogspot.nl/

10 opmerkingen:

  1. Een prachtige vintage creatie Plony. De plaatjes van Syta staan er geweldig mooi bij. Alles wat je gebruikt hebt past perfect bij elkaar.
    Bedankt nog voor de reactie op mijn mail, ik hou je op de hoogte.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Está muy linda. Los colores hermosos y el estilo que me gusta.
    Saludos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een kunstwerk hoor Plony. Alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi weer, Plony! :-D
    En de houten letters zijn zeker leuk.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is absolutely gorgeous! You've done a wonderful job with those beautiful images and I love your embellishments and your placement of them on the heart. Thank you for sharing this awesome creation with us at Words 2 Craft By for our "Keep Love in Your Heart" challenge :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, super mooi, Plony.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! You have made so many gorgeous new projects since I was last here! I think this one is my favorite! It is SO beautiful! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful design - so elegant.

    Thanks for joining us at the Alphabet Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous project,beautiful vintage image and love all the pearls and die-cuts--Thank you for joining us at Simply Papercrafts
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.