zaterdag 1 juli 2017

Simply Magnolia.....wit+1 andere kleur....

Goedemiddag allemaal........

Terug op mijn blog voor de DT kaart die ik heb gemaakt voor de nieuwe challenge bij Simply Magnolia. De opdracht is: wit + 1 andere kleur.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar best  even over moest nadenken want ja....welke kleur ga je dan gebruiken???? Ik neem dit soort opdrachten misschien wel eens TE letterlijk en dan blijf ik ontevreden over het resultaat maar.....deze moest maar hoor.
Wit.....en de toegevoegde kleur is bruin geworden....bruintinten eigenlijk......


Eigenlijk geeft het wel rust op je kaartje....zo in rustige tinten.....en ook toch niet saai gelukkig.....Tenminste....dat vind ik allemaal hè hahahaha....


Zie je mijn gehaakte bloemetje weer....ik moet nodig weer een paar nieuwe maken.....ze zijn zo leuk om te gebruiken op je kaart......en zo simpel te maken.....


Ik geloof niet dat ik verder veel te melden heb over mijn kaartje....alles is bekende kost en mocht je iets willen weten dan vraag je toch gewoon.....nietwaar?

Doen jullie weer mee???
Liefs van Plony

Challenges:

http://trimmiescraftchallenge.blogspot.nl/
http://everybody-art-challenge.blogspot.nl/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/2017/06/challenge-159-bling-lace-and-ribbon.html
https://classicdesignteamchallenge.blogspot.nl/


12 opmerkingen:

  1. Schitterende gedaan Plony, heel mooi en rustig in de aardetinten!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en je gehaakte bloemetje doet het ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en je gehaakte bloemetje doet het ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ga weer als een trein Plony, je kaart hiervoor is ook al zo mooi! En ik zie
    wat je hier allemaal voor gebruikt hebt hoor!!! En wit met bruin tinten is ook heel mooi...hoeft niet altijd ROZE te zijn, hihi behalve de wangetjes van Tilda dan!!!!
    Goed weekend en live groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel anders dan dat we gewent zijn van je, Plony, maar toch ook een heel mooi kaartje.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Goed gelukt hoor deze tinten bij wit.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een plaatje Plony, alles past geweldig bij elkaar en ik vind dat je de opdracht super hebt vervuld, de tegenkleur springt eruit, ik vind hem gaaf. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart Plony. Zag hem zojuist op het blog van Simply Magnolia voorbij komen en dacht die moet ik van dicht bij gaan bekijken ;) Heel mooi gedaan de bruine tinten bij het wit. Is weer eens heel iets anders maar erg mooi, ook met de zelf gehaakte bloemetjes, het klerenhangertje en het lijstje maken het helemaal compleet.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.

    Alysha DT for  Classic Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is stunning Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT Co-Owner/Admin for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely project thanks for sharing with us at CRAFT this week and good luck in the draw.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.